Herstelaanvraag particulier

Indien uw toestel defect is, kan u als gebruiker uw toestel ook rechtstreeks naar onze hersteldienst doorsturen .

Hiervoor werd door Nikon een dienst aangeboden zodat u uw toestel kan aanmelden en een BPOST-etiket kan verkrijgen.

Eens u het etiket ontvangen heeft kan u uw toestel in een neutraal pakket plaatsen en voorzien van dit etiket en tenslotte het pakket aanbieden aan uw lokaal postpunt ter verzending naar onze diensten.

Bpost zal dan het nodige doen om het defect materiaal bij onze diensten aan te leveren. (meestal de dag na aflevering van uw pakket bij Bpost)

Gelieve uw materiaal aan te melden via de volgende link:

Aanvraag tot Nikon-herstelling

Indien deze link niet onmiddellijk werkt, kan u onderstaand webadres knippen en plakken in uw internetbrowser:
https://service.nikonrepair.eu/RepairService/CustomerDtls.aspx

Indien u beroep wilt doen op de garantie, vragen we u om volgende documenten toe te voegen aan uw verzending:

1. Een kopie van het aankoopbewijs

OPGELET: De herkomst van uw toestel bepaalt de duur van de toepasbare garantie (u vindt hierover meer in onze FAQ-rubriek op de website)

Zodra onze technische dienst uw materiaal geregistreerd heeft, ontvangt u een ontvangstbewijs en eventueel een offerte (indien de garantie verstreken is of niet geldig is).

Wij hopen dat wij u spoedig van dienst kunnen zijn.

Het Procirep-Team